یک تیتر آزمایشی برای اسلاید اول

شما می توانید به طور کامل از طریق تنظیمات قالب اقدام به ویرایش این اسلایدر نمایید در قسمت تنظیمات به آسانی میتوانید به مخفی کردن یا نمایش اسلایدر در صفحاتی خاص و یا افزودن تصاویر دلخواه ، نوع نمایش و افکت های آن بپردازید ادامه »

یک تیتر آزمایشی برای اسلاید دوم

شما می توانید به طور کامل از طریق تنظیمات قالب اقدام به ویرایش این اسلایدر نمایید در قسمت تنظیمات به آسانی میتوانید به مخفی کردن یا نمایش اسلایدر در صفحاتی خاص و یا افزودن تصاویر دلخواه ، نوع نمایش و افکت های آن بپردازید ادامه »

 
شماره های تماس با ما برای آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته در تهران

no-frosh

آموزش نازک دوزی زنانه

آموزش نازک دوزی

معرفی آموزشگاه ها و مراکز آموزش خیاطی در تهران

نازک دوزی زنانه پایه و اساس بیشتر دوره های خیاطی می باشد و در واقع یک فرد مبتدی را با ابزار و وسائل خیاطی و نحوه بکار گیری آشنا کرده و آموزش می دهد.
همچنین در این دوره هنرجو روشهای دوخت انواع زیپ ، کمر، جا دکمه ، دکمه، قزن ، انواع دوخت های دستی ، انواع دوخت با چرخ ، شناسایی چرخ خیاطی و رفع عیوب آن را آموزش می بیند.

آشنایی با دوره خیاطی نازک دوزی زنانه

این دوره مناسب برای افرادی است که اصلا با هنر خیاطی آشنایی ندارند و در ابتدای این مسیر قرار دارند و همچنین برای خیاط هایی که از دوختن و شکافتن خسته شده و به دنبال فراگیری یک الگوی بدون نقص و دوختی تکنیکی تر و زیباتر هستند.

در مهارت نازک دوز زنانه با هر متدی، طرز رسم الگو انواع دامن، پیراهن، بلوز، انواع برش در پیراهن ها، طرز رسم الگوی آستین اولیه و آستین ( تنگ، پفکی، چین دار، شیپوری، مچ دار و غیره…) همچنین یقه هایی مانند ایستاده، ب ب، شکاری، انگلیسی سرخود و جدا، آرشال آمریکائی و یقه های صاف مانند هفت ، خشتی، دلبری و … را آموزش داده می شود.

در پایان دوره نازک دوزی هنرجو میتواند برای خود و دیگران دامن، پیراهن، بلوز، کت و دامن، لباس های معمولی روزانه و مانتو های ساده بدوزد و در اتمام این دوره هنر جو می تواند مهارت های دیگر خیاطی مانند ضخیم دوزی، الگو ساز و برشکار، لباس شب و عروس، مانتو دوز، کاپشن دوز، دوره های گره و پیچ، الگو های جادویی را فرا گیرد و به مراحل پیش رفته خیاطی را بیاموزد. دوره نازک دوزی زنانه ۴۸۰ ساعت که تقریبا حدود ۴ ماه و نیم می باشد.

دوره هایی مهارتی چادر، شلوار، لباس های کشی، لباس های بدون دوخت، ساخت پارچه، الگو سازی به روش حجمی، لباس کودک و نوجوان، راسته دوز، دوخت سرویس حمام نیازی به آموزش نازک دوزی نداشته و هر کدام می توانند مستقل از دیگری آموزش دیده شوند.

هنرجو پس از اتمام دوره از طرف آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ایی معرفی شده و می تواند گواهینامه درجه ۲ با کد بین المللی از سازمان دریافت کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش بر روی بنر کناری سایت کلیک کنید

شماره های تماس با ما برای آموزش خیاطی

سرکار خانم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *